Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса около 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    В града по задръствания и т.н. съм стигал до 80 градуса.
    Ако я гониш или е постоянно в червеното ще видиш и над 100 градуса спокойно.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      В града по задръствания и т.н. съм стигал до 80 градуса.
      Ако я гониш или е постоянно в червеното ще видиш и над 100 градуса спокойно.
      Абсолютно, твята бай Иване от Горубляне до Раковата си ги дига 100 тина градуса на маслото, без големи усилия
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Абсолютно, твята бай Иване от Горубляне до Раковата си ги дига 100 тина градуса на маслото, без големи усилия
        опи, тогава не беше в кондиция, че беше с едни водопровдни тръби за гърнета


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #49
          То си зависи от колата. Моята никога не е вдигала 100 градуса на кавото и каране да я напъвам.
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
            То си зависи от колата. Моята никога не е вдигала 100 градуса на кавото и каране да я напъвам.
            Защото е 2.0 - там има маслен радиатор, който го храни маслен термостат, който се отваря на 87 градуса. И силвърстона на 155 с 1.8 има такъв радиатор. А 2.0 мисля има и маслени пръскалки под полите на буталата.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
              Защото е 2.0 - там има маслен радиатор, който го храни маслен термостат, който се отваря на 87 градуса. И силвърстона на 155 с 1.8 има такъв радиатор. А 2.0 мисля има и маслени пръскалки под полите на буталата.
              То такива маслени пръскалки има и на ладовия двигател

              П.П. Убеден съм от личен опит
              Alfa 155 2.0TS 8V '93
              sigpic
              VW LADAVAGEN '81
              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                То такива маслени пръскалки има и на ладовия двигател

                П.П. Убеден съм от личен опит
                на ладовия мотор няма пръскалки,а жалка имитация ,която се състои от дупки в биелите,и от там се мъчи да пръска под буталата.Колегата говори за тия мотори като 2.0 16к и др кадето си имат баш човки под буталата.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  Защото е 2.0 - там има маслен радиатор, който го храни маслен термостат, който се отваря на 87 градуса. И силвърстона на 155 с 1.8 има такъв радиатор. А 2.0 мисля има и маслени пръскалки под полите на буталата.
                  Абе той тоя маслен радиатор е толкова мижав /в смисъл малък/, че се съмнявам да върши някаква практическа работа. Едва ли може да се справи с 5 литра масло?
                  Alfa 155 2.0TS 8V '93
                  sigpic
                  VW LADAVAGEN '81
                  CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                    Абе той тоя маслен радиатор е толкова мижав /в смисъл малък/, че се съмнявам да върши някаква практическа работа. Едва ли може да се справи с 5 литра масло?
                    Изобщо не е малък, а и има въздуховод, така че не го мисли - измислен и сметнат е.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                      Абе той тоя маслен радиатор е толкова мижав /в смисъл малък/, че се съмнявам да върши някаква практическа работа. Едва ли може да се справи с 5 литра масло?
                      Определено върши работа. Преди/1.7 ТС/ маслото в работен режим седеше около 95 гр., а на магистрала отиваше над 110. Сега /2.0 ТС с маслен радиатор/ в работен режим се върти около 80 гр. а на магастрала не минава 100 .
                      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                      Мненията са като задниците - всеки си има!

                      Comment


                      • #56
                        Май сте прави. Аз 100 градуса не съм си виждал на бабичката.
                        Alfa 155 2.0TS 8V '93
                        sigpic
                        VW LADAVAGEN '81
                        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                        Comment

                        Working...
                        X